شروع دوره جدید راه اندازی کسب و کار اینترنتی

اطلاعات بیشتر
ورود و ثبت نام

راز همیشه در اوج ماندن

اتفاق تکرار شدنی در زندگی همه ما

تا حالا شده که در شرایط بسیار بدی از لحاظ مالی قرار گرفته باشی؟. بعد تلاش کرده باشی و از اون شرایط بیرون بیای و پس از مدتی مجدد به شرایط قبل یا بدتر از اون باز گردی؟. و این سوال برات پیش آمده که چرا این روند اتفاق می افته ؟

تو این مقاله میخوام یه راز رو بهت بگم که اگه بهش عمل کنی از این شرایط گذر می کنی .

می دونم که این اتفاق در زندگی همه ما رخ داده ! و شما با انجام یکسری کارها و تلاش هایی که انجام دادید توانستید این شرایط را تغییر بدید و کم کم به مراحل و جایگاه بهتری از زندگی برسید. و تو این مرحله هنوز به کامیابی مد نظرتون نرسیدید که مجدد پس از مدت زمانی به شرایط قبل یا بدتر از اون بازگشتید؟

مهدی آذین خوشحال

به نظر شما دلیلش چی می تونه باشه ؟

چند وقته دنبال پیدا کردن دلیل این موضوع بودم و شاید بهتر بگم چند ساله که این روند اذیتم می کرد. خیلی وقت ها به شرایط نامناسبی می رسیدم که وقتی نگاه به وضع موجود و جایگاهی که در آن قرار داشتم، می کردم هیچ چیز با هم همخوانی نداشت ! جایگاه و برند خوبی در نظر مردم داشتم، کار خیلی خوب ، ماشین ، خانه خوب، کارمندی موفق و کسب و کار اینترنتی خوب ولی اون طرف قضیه، شرایط در بحران مالی به سر می رفت.

وقتی به شرایط پیش آمده و اقداماتی که انجام دادم تا از اون وضعیت خارج بشم فکر می کنم، به لیست کارهایی که نوشته بودم برای عبور از بحران و کسب موفقیت مالی ، و تکرار تمام این فعالیت های ریز و درشت در مقاطع مختلف بهم یک نکته رو یاد آور شد که من استمرار لازم را در انجام اون کارها بعد از کسب اولین موفقیت رو نداشتم و بعد از گذر از وضعیت بحرانی دوباره همه چی رها میشد. و این تنها دلیل بالا و پایین رفتن شرایطم بود . 

چند روز پیش کتابی از دیجی کالا گرفتم وقتی به دستم رسید ، داداشم گفت تو دیگه از بس این کتاب ها رو خوندی و راه ها رو رفتی دیگه می تونی خودت کتاب بنویسی ! و گفت بعد از این همه سال بهم بگو نقطه مشترک این کتاب ها چی هست؟ 

گفتم هدف گذاری و استمرار، استمرار، استمرار و تمام

حلقه گم شده ای که در زندگی ام وجود داشت استمرار بود! یاد این بیت شعر یا ضرب المثل افتادم که می گه :

«رهرو آن نیست گهی تند و گهی خسته رود | رهرو آنست که آهسته و پیوسته رود»

دوست من تمام کتاب های انگیزشی و موفقیت به همین نکته اشاره دارند. کتاب اثر مرکب هم به همین اصل اشاره می کند که در زندگی شما، کارها و انتخاب های کوچکی که هر روز تکرار می شوند می توانند در دراز مدت در کنار هم نتایج بزرگی را رقم بزنند.

استمرار راز موفقیت نامحدود

دوست من اگر شما هم وقتی از بحران عبور می کنی سرعتت کم میشه و استمرار و کارهای کوچکی که هر روز انجام میدادی رو رها می کنی فقط به دلیل اینکه فکر می کنی فعلا اوضاع خوبه و به نقطه امن تری رسیدی! نقطه ای که آقای جف اولسون در کتاب برتری خفیف بهش میگه نقطه نجات!

تنها راه نجاتت برای اینکه مجدد به دره شکست بر نگردی اینکه که اون کارهای کوچک رو هر روز انجام بدی و صبر داشته باشی از مرحله نجات به مرحله موفقیت برسی. 

این راز فقط استمرار و انجام کارهای کوچک و ساده ای است که هر روز باید انجام بدی که در دراز مدت شما رو به موفقیتی بزرگ و نامحدود میرساند.

چلیت آکادمی

نظرات



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *