شروع دوره جدید راه اندازی کسب و کار اینترنتی

اطلاعات بیشتر
ورود و ثبت نام

معرفی بهترین افزونه های عضویت ویژه وردپرس

معرفی بهترین افزونه های عضویت ویژه وردپرس - چلیت آکادمی

افزونه‌های زیادی برای این کار در وردپرس وجود دارند، اما همه آنها از ویژگی‌هایی که شما برای ایجاد و راه اندازی سایت عضویت ویژه خود به آنها نیاز دارید برخوردار نیستند. برخی از آنها برای فروش حق عضویت به صورت تک سطحی مناسب هستند در حالی که برخی دیگر قابلیت پشتیبانی از چندین سطح کاربری و عضویت را داشته و امکان مدیریت این عضویت‌ها نیز فراهم است. ما در این مطلب لیستی از بهترین افزونه‌های عضویت ویژه برای وردپرس را جمع آوری کرده‌ایم که در ادامه آن‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

  •  افزونه Ultimate Member
  • افزونه MemberPress
  • افزونه Paid Memberships Pro
  • افزونه Simple Membership
  • افزونه WP-Members Membership
  • افزونه ARMember
  • افزونه Restrict Content Pro
  • افزونه Paid Member Subscriptions
  • افزونه SUMO Memberships
  • افزونه LearnDash
  • افزونه s2Member
  • افزونه WooCommerce Memberships

1. افزونه Ultimate Member

افزونه Ultimate Member جزء بهترین افزونه‌های عضویت ویژه وردپرس محسوب می‌شود که هم اکنون بیش از 200 هزار وب سایت آن را در سایت خود فعال کرده‌اند. در واقع این افزونه یکی از محبوب‌ترین و دارای امتیاز بالا برای ایجاد انجمن‌های آنلاین و سایت‌های عضویت است. این افزونه به شما این امکان را می‌دهد تا نقش‌های کاربری را به دلخواه سفارشی کنید. هم چنین می‌توانید دسترسی به محتواهای پولی خود را برای کاربران محدود کنید و برای دسترسی به آن‌ها شرایطی در نظر بگیرید. این افزونه به صورت رایگان ارائه شده که هم اکنون می‌توانید آن را به سادگی از طریق مخزن وردپرس در سایت خود نصب و فعال کنید.

افزونه Ultimate Member - چلیت آکادمی

2. افزونه MemberPress

افزونه MemberPress به صورت خودکار صفحات مربوط به قیمت اشتراک، ورود به حساب کاربری و تشکر بابت عضویت را برای استفاده کاربران ایجاد می‌کند. همچنین کار کردن با این افزونه بسیار ساده است و هرکسی با هر میزان توانایی که دارد می‌تواند سطح‌های مختلف عضویت را ایجاد کند.

افزونه MemberPress - چلیت آکادمی

3. افزونه Paid Memberships Pro

افزونه Paid Memberships Pro یکی دیگر از بهترین افزونه‌های عضویت ویژه برای وردپرس است که در دو نسخه رایگان و پولی ارائه شده و شما می‌توانید نسخه رایگان آن را به راحتی از طریق مخزن وردپرس در سایت خود نصب کنید. این افزونه بلوک‌های گوتنبرگ، قالب‌‌های ایمیل و طیف وسیعی از افزودنی‌های مختلف را برای افزایش قدرت افزونه ارائه می‌‌دهد که می توانید از آنها استفاده کنید. هم چنین این افزونه با اضافه کردن یک متاباکس به پست‌‌ها و صفحات، امکان محدود کردن محتوا را به شما می‌دهد. علاوه بر آن شما قادر خواهید بود کل دسته بندی‌ها را برای کاربران مختلف محدود نمائید.

افزونه Paid Memberships Pro - چلیت آکادمی

4. افزونه Simple Membership 

Simple Membership یکی دیگر از افزونه‌های جامع عضویت رایگان برای وردپرس می‌باشد. این افزونه همراه با قالب‌های آماده و فیلترهای مختلف با قابلیت سفارشی سازی ارائه می‌شود که به سادگی می‌توانید سطوح عضویت را ایجاد کنید، محتواهای خود را محدود کنید و بسیاری از اقدامات دیگر که این افزونه رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.

5. افزونه WP-Members Membership 

افزونه WP-Members Membership یک ابزار رایگان است که به شما کمک می‌کند تا یک سایت عضویت در وردپرس ایجاد و مقیاس بندی کنید. در حالی که نصب و پیکربندی این افزونه برای هر کاربر وردپرس آسان است، اما بیش از 100 قلاب اکشن و فیلتر و همچنین کتابخانه‌ای از توابع API برای افزایش قدرت این افزونه در اختیار شما قرار داده می‌شود. به این معناست که کاربران پیشرفته‌تر می‌توانند از پتانسیل کامل این افزونه عضویت رایگان استفاده کنند.

6. افزونه ARMember 

یکی دیگر از برترین افزونه‌های عضویت ویژه در وردپرس ، افزونه ARMember می‌باشد. این افزونه همه‌کاره است و می توان از آن برای ساخت سرویس اشتراک، ثبت نام کاربر، پروفایل‌های کاربر و موارد دیگر استفاده کرد. هم چنین این افزونه دارای ویژگی‌های مختلفی مانند: ثبت نام، ورود به سیستم، محدودیت محتوا، سطوح عضویت، فهرست‌های پیشرفته اعضا و‌… می‌باشد که با کمک آن می‌توانید مدیریت کاملی روی نقش‌های کاربری سایت خود داشته باشید.

7. افزونه Restrict Content Pro 

افزونه Restrict Content Pro یک افزونه عضویت VIP در وردپرس می‌باشد که این امکان را می‌دهد سطح‌های مختلف اشتراک نامحدود مانند: اشتراک رایگان، آزمایشی و پرمیوم ایجاد کنید. هم چنین می‌توانید برای عضویت‌های پولی، قیمت‌های متعددی را در نظر بگیرید. همچنین این امکان برای شما فراهم است تا محتوای خود را بر اساس هر پست محدود کنید و یا می ‌توانید از کدهای کوتاه فقط برای محدود کردن محتوای خاص در یک پست یا صفحه در دسترس استفاده نمائید. علاوه بر آن می‌توانید کدهای کوپن ایجاد کنید و آن‌ها را برای پلن‌های مختلف محدود کنید.

8. افزونه Paid Member Subscriptions 

افزونه Paid Member Subscriptions یکی دیگر از افزونه‌های برتر عضویت ویژه وردپرس می‌باشد که در دو نسخه رایگان و پولی ارائه شده است. نسخه رایگان این افزونه دارای امکانات مختلفی است  که با کمک آن می‌توانید انواع عضویت‌ها را در سطوح مختلف ایجاد کنید. با کمک این افزونه می‌توانید بعد از ساخت سطح عضویت، کاربران را هم به درگاه‌های پرداخت آنلاین متصل نمائید. هم چنین می‌توانید دسترسی به محتوا را بر اساس سطح عضویت کاربر محدود و فرم ثبت نام را در بخش فرانت‌اند سایت خود نمایش دهید.

9. افزونه SUMO Memberships 

این یک افزونه عضویت برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس است که به صورت خاص برای فروشگاه‌های ووکامرس طراحی شده که با استفاده از این افزونه، می‌توانید به اعضای فروشگاه خود اجازه دهید تا بسته به طرح عضویت خود، صفحات و پست‌های محدود شده را مشاهده کنند، محصولات خاصی را خریداری نمایند و بسیاری از موارد دیگر.

10. افزونه LearnDash 

افزونه LearnDash به شما این امکان را می‌دهد تا یک سایت عضویت به صورت اختصاصی برای آموزش بسازید. با کمک این افزونه می‌توانید دسترسی کاربران به ویدیوها، مطالب، تکالیف و بسیاری ازموارد دیگر را محدود کنید. هم چنین افزونه LearnDash دارای عملکرد داخلی برای دادن گواهی‌ها و نشان‌‌ها به دانشجویان نیز می‌باشد.

11. افزونه s2Member 

افزونه s2Member یک افزونه عضویت VIP در وردپرس می‌باشد که گزینه‌های قدرتمند و قابل تنظیم بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این افزونه به صورت رایگان و همراه با امکانات گوناگون ارائه شده که با کمک آن می‌توانید پست‌‌ها، صفحات، دسته بندی‌ها و انواع پست‌‌های سفارشی را به سادگی محدود کنید. این افزونه هم چنین روش‌های مختلف دیگر را برای محدود کردن ارائه می‌دهد. به عنوان مثال: شما هم چنین می‌توانید بادی‌پرس، URL‌های خاص و بخش‌های خاصی از محتوا را در پست‌های کامل خود محدود نمائید. علاوه بر آن‌ها شما هم چنین قادر هستید پخش رسانه و دانلود فایل‌ها را هم محدود کنید.

افزونه s2Member - چلیت آکادمی

13. افزونه WooCommerce Memberships 

افزونه WooCommerce Memberships یکی دیگر از بهترین افزونه‌های عضویت ویژه وردپرس محسوب می‌شود که تاکنون ارائه شده است. اگر شما صاحب یک فروشگاه آنلاین مبتنی بر ووکامرس هستید و انواع محصولات پرمیوم را ارائه می‌دهید، می‌توانید از این افزونه برای محافظت از محصولات خود استفاده کنید. با این افزونه می‌توانید عضویت‌ها را به عنوان محصولات مستقل به فروش برسانید یا آن‌ها را به بخشی از خرید محصول مرتبط کنید. علاوه بر آن شما قادر هستید روی محصولات ووکامرس خود تخفیف‌های ویژه‌ای قرار دهید و مشتریان را راضی نگه دارید.

افزونه WooCommerce Memberships - چلیت آکادمی

جهت خرید افزونه و قالب‌های وردپرسی با تخفیف از این لینک می‌توانید استفاده کنید.

فائزه مختاری

نظرات



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *