شروع دوره جدید راه اندازی کسب و کار اینترنتی

اطلاعات بیشتر
ورود و ثبت نام

5 تا از بهترین افزونه‌های ووکامرس برای افزایش فروش

بهترین افزونه‌های ووکامرس برای افزایش فروش - چلیت آکادمی

ووکامرس بدون شک یکی از بهترین افزونه‌های فروشگاه ساز وردپرس است. نام ووکامرس مترادف با تبدیل فوری وب سایت وردپرس به یک فروشگاه، ای کامرس کاملاً کاربردی است و مطمئنا محبوب‌ترین افزونه برای انجام این کار است.

افزودنی‌های زیادی برای ووکامرس، توسعه و ارائه شده است که آن را به یک فروشگاه ساز قدرتمند تبدیل کرده است.

در این مقاله بهترین افزونه‌های ووکامرس را معرفی می‌کنیم. افزونه‌های قدرتمند بسیار زیادی برای اضافه کردن ویژگی‌های مفید و پیشرفته به فروشگاه‌های آنلاین، نیرو گرفته با ووکامرس ساخته شده‌اند که کمک زیادی به افزایش فروش شما می‌کنند. در این مقاله با این افزونه‌ها آشنا می‌شوید.

Customer Reviews for WooCommerce

افزونه Customer Reviews for WooCommerce - چلیت آکادمی

افزونه Customer Reviews for WooCommerce یکی از بهترین افزونه‌های ووکامرس است که مشتریان را تشویق می‌کند که محصولات شما را بررسی کرده و به آن‌ها امتیاز دهند، به این ترتیب تعامل با مشتریان را بیشتر کرده و فروش شما را بالاتر می‌برد و چیزی که در مورد این افزونه جالب است این است که این کار را به صورت خودکار انجام می‌دهد.

یکی از روش‌هایی که بررسی محصول را به مشتریان یادآوری می کند، ارسال ایمیل است. به این ترتیب که ایمیل‌های یادآوری برای مشتریان می‌فرستد و از آن‌ها دعوت می‌کند محصول(های) اخیر خود را بررسی کنند و امتیاز دهند.

YITH WooCommerce Compare

افزونه YITH WooCommerce Compare یکی از بهترین افزونه‌های ووکامرس برای مقایسه محصولات - چلیت آکادمی

افزونه YITH WooCommerce Compare یکی دیگر از بهترین افزونه‌های ووکامرس است که به کاربران شما امکان می‌دهد تا 2 یا چندین محصول را در کنار هم مشاهده کنند و آن‌ها را با هم مقایسه کنند تا بتوانند آگاهانه‌تر برای خرید محصول خود تصمیم بگیرند.

غالبا خریداران چندین محصول را در فیلد مورد نظر خود پیدا می‌کنند که نمی‌توانند در مورد انتخاب آن‌ها تصمیم بگیرند. در چنین اوقات سردرگمی، این ویژگی مقایسه ساده به آن‌ها کمک می‌کند تا به سرعت بفهمند که کدام محصول برای آن‌ها مناسب‌تر است.

YITH WooCommerce Request a Quote

افزونه YITH WooCommerce Request a Quote یکی از بهترین افزونه‌های ووکامرس برای قیمت گرفتن - چلیت آکادمی

یکی از معایب خرید آنلاین عدم مذاکره است؛ اما افزونه YITH WooCommerce Request a Quote جزو بهترین افزونه‌های ووکامرسی برای حل این مشکل است.

این افزونه یک افزودنی ووکامرس است که توسط YITH توسعه داده شده و به شما امکان می‌دهد دکمه “درخواست گفتگو” را به فروشگاه آنلاین خود اضافه کنید. با استفاده از این دکمه، مشتریان شما می‌توانند برای مذاکره قیمت، یک درخواست برای شما ارسال کنند.

این ویژگی زمانی مفید است که مشتریان شما مقادیر زیادی از یک محصول را خریداری کرده‌اند و به علت خرید عمده درخواست تخفیف داشته باشند. این افزونه، گزینه مذاکره را برای خریداران عمده امکان پذیر می‌کند.

Custom Product Tabs for WooCommerce

افزونه Custom Product Tabs for WooCommerce - چلیت آکادمی

افزونه Custom Product Tabs for WooCommerce با اضافه کردن تب‌های سفارشی به محصولات یا حذف کردن تب‌ های پیش فرض ووکامرس به شما اجازه می‌دهد صفحه محصولات خود را شخصی سازی کنید. به این ترتیب می توانید اطلاعات بیشتری درباره محصولات خود در اختیار مشتریان بالقوه قرار دهید و آن‌ها را به خرید تشویق کنید. این افزونه به شما امکان می‌دهد تب‌های سفارشی را در صفحه یک محصول یا همه محصولات نشان دهید.

YITH WooCommerce Frequently Bought Together

افزونه YITH WooCommerce Frequently Bought Together - چلیت آکادمی

ایجاد یک استراتژی صحیح برای فروش محصولات مکمل در فروشگاه بسیار مهم است زیرا به طرز قابل توجهی نرخ تبدیل را افزایش می‌دهد. محصولاتی که به عنوان مکمل معرفی می‌شوند اغلب با محصول اصلی، استفاده شده و پیشنهاد دادن آن‌ها در صفحه خرید محصول اصلی باعث می شود مشتریان با احتمال بالایی آن‌ها را خریداری کنند. به این ترتیب ، نرخ تبدیل واقعاً زیاد می‌شود. افزونه YITH WooCommerce Frequently Bought Together این امکان را به شما می‌دهد.

به عنوان مثال اگر شما در فروشگاه اینترنتی خود قهوه ساز به فروش می‌رسانید می‌توانید محصولاتی مانند قهوه، ست قهوه خوری و … را به عنوان محصولات مکمل به مشتری پیشنهاد دهید.

جمع بندی

افزونه ووکامرس یک افزونه بسیار قدرتمند برای تبدیل وب سایت مبتنی بر وردپرس به یک فروشگاه آنلاین است که با استفاده از آن می‌توانید هم محصولات فیزیکی و هم محصولات دانلودی را به فروش برسانید. چیزی که عامل موفقیت افزونه ووکامرس بوده است و آن را به بهترین گزینه برای ساخت فروشگاه اینترنتی تبدیل کرده است، افزودنی‌های بسیار زیادی است که مختص این افزونه توسعه داده شده و باعث شده است که بتوانید همه جنبه‌های فروشگاه خود را بهبود ببخشید. در این مقاله 5 تا از بهترین افزونه‌های ووکامرس که رایگان هستند را تقدیم شما عزیزان کردیم.

امیدواریم افزونه‌های معرفی شده در این مقاله مورد توجه و استفاده شما قرار بگیرند. منتظر دریافت دیدگاه‌های شما هستیم.

جهت خرید افزونه و قالب‌های وردپرسی با تخفیف از این لینک می‌توانید استفاده کنید.

فائزه مختاری

نظرات



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *