شروع دوره جدید راه اندازی کسب و کار اینترنتی

اطلاعات بیشتر
ورود و ثبت نام

آموزش ویرایش صفحه پرداخت ووکامرس

آموزش ویرایش صفحه پرداخت ووکامرس

صفحه پرداخت یکی از مهم‌ترین بخش‌های فرایند خرید از یک سایت فروشگاهی می‌باشد و باید شامل اطلاعات و جزئیات خرید باشد. صفحه پرداخت پیچیده و گیج‌کننده می تواند کاربران را فراری دهد. روش‌های مختلفی برای سفارشی‌سازی صفحه پرداخت ووکامرس وجود دارد. در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

برخی افراد بر این باورند که تنها درج نام، ایمیل و شماره موبایل در درگاه بانکی برای یک خرید اینترنتی کافی است و بسیاری از کاربران تمایل ندارند تا در حین خرید، اطلاعات شخصی خود را به صورت کامل وارد کنند.

روش‌های سفارشی‌سازی صفحه پرداخت ووکامرس

دو روش برای ویرایش صفحه پرداخت ووکامرس وجود دارد:

  1. استفاده از افزونه های سفارشی سازی
  2. استفاده از برنامه نویسی

روش اول که آسان‌تر هم است استفاده از افزونه ویرایش صورت حساب ووکامرس است. افزونه‌های متنوعی برای ویرایش صفحه سفارش ووکامرس در بازار موجود است که هر کدام ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. اما یکی از بهترین افزونه‌ها در این زمینه، افزونه Yith Woocommerce Checkout Manager می‌باشد.

راه دومی که برای ویرایش صفحه پرداخت و تغییر فیلد صفحه پرداخت وجود دارد، کدینگ یا همان برنامه نویسی است. در این روش شما با دستکاری و ویرایش کدهای سایت خود تغییرات مورد نظر را در صفحه پرداخت ووکامرس ایجاد می‌نمایید.

طبیعتا این روش نسبت به استفاده از افزونه Yith Woocommerce Checkout Manager به مراتب پیچیده‌تر است. تنها در صورتی که دانش و مهارت کافی در زمینه کدنویسی دارید، می‌توانید از این روش برای تغییر فیلد صفحه پرداخت در ووکامرس استفاده کنید.

ویرایش صفحه پرداخت با استفاده از افزونه

منو افزونه

افزونه ویرایش صورت حساب Yith Woocommerce Checkout Manager یک افزونه پیشرفته و قدرتمند برای شخصی‌سازی و تغییر فیلد صفحه پرداخت می‌باشد. از جمله قابلیت‌های این افزونه می‌شود به این موارد اشاره کرد:

  • قابلیت ساخت و افزودن فیلد های دلخواه به صفحه صورت حساب به شکل نامحدودطراحی این فیلدها به شکل درگ اند دراپ انجام می‌گیرد و کار با آن بسیار راحت و سریع است. نمونه‌ای از رابط کاربری درگ اند دراپ این افزونه را در تصویر زیر می‌توانید بینید.
افزودن فیلدهای دلخواه به صفحه صورت حساب

  • می‌توانید رابط کاربری خود را ارتقا دهید. به هر کدام از فیلدها جلوه‌های گرافیکی اضافه کنید و با استفاده از برچسب‌ها و ابزارهای مختلف به کاربران کمک کنید تا راحت‌تر اطلاعات مورد نیاز را در هر فیلد وارد نمایند.
تنظیمات افزونه

  • می‌توانید فیلدهای مربوط به حمل و نقل، قبوض و یادداشت‌های جانبی را شخصی‌سازی کنید و آن‌ها را مطابق سلیقه خود در یک یا دو ستون نمایش دهید. شما می‌توانید از استایل پیش فرض ووکامرس و یا استایل مورد نظر خود استفاده کنید.
تنظیمات اضافی موجود در افزونه

  • به لطف اعتبار سنجی فیلد توسط جاوا اسکریپت شما می‌توانید یک سیستم چک لایو در هنگام پر کردن فیلدها طراحی کنید که به کاربران کمک می‌کند تا در سریع‌ترین زمان ممکن خطاهایی که ممکن است هنگام پر کردن فیلدها رخ دهد را اصلاح کنند. مانند تصویر زیر که فیلدهای اجباری مشخص شده است و امکان فعالسازی ویرایش یک فیلد کاملا وجود دارد.
ویرایش فیلدهای صورتحساب

به طور خلاصه، رابط کاربری ایده‌آل و پیشرفته افزونه ویرایش صورت حساب ووکامرس به شما امکان می‌دهد در عرض کمتر از پنج دقیقه صفحه سفارش یا پرداخت مورد نظر خود را در ووکامرس بسازید.

شما می‌توانید به آسانی و بدون این که لازم باشد حتی یک خط کد نویسی انجام دهید، فیلدهای مختلف را اضافه کنید یا آن‌ها را حذف نمایید، از چک باکس استفاده کنید، فیلدهای شرطی و برنامه زمانی برای ارسال اضافه کنید و ده‌ها قابلیت دیگر.

اگر نیاز به خرید این افزونه با امکانات فارسی دارید، می توانید از این لینک استفاده کنید.

فائزه مختاری

نظرات



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *