شروع دوره جدید راه اندازی کسب و کار اینترنتی

اطلاعات بیشتر
ورود و ثبت نام

بهترین افزونه امنیتی وردپرس چیست؟

بهترین افزونه امنیتی وردپرس چیست؟

محافظت از اطلاعات در دنیای امروزی بسیار دشوار است، به خصوص در زمانی که حملات سایبری بیش از پیش سازمان یافته‌تر شده‌اند. وردپرس یک پلتفرم بسیار ایمن است، با این‌حال استفاده از یک افزونه امنیتی، محافظت شما در برابر هک شدن را دو چندان می‌کند. افزونه All in one wp security & Firewall یک افزونه امنیتی است که امنیت وب سایت شما را وارد سطح جدیدی می‌کند.

هر سازمان یا سیستم اطلاعات با ارزشی وجود دارد که مدیران و مسئولان آن به دنبال راه‌های مختلفی هستند که این اطلاعات را حفظ کنند و از آن‌ها محافظت کنند. در وردپرس نیز همانطور که شما به‌دنبال افزایش سئو و ورودی سایت خود هستید، باید به‌دنبال راه‌هایی باشید که از آن محافظت کنید.

در این آموزش یکی از قوی‌ترین افزونه‌های جلوگیری از هک شدن وردپرس را قرار داده‌ایم. این افزونه بسیار قدرتمند و همان‌طور که از اسم آن پیدا است تمامی موارد لازم برای تأمین امنیت وردپرس را به‌صورت یک جا دارد. این افزونه All in one wp security & Firewall نام دارد.

افزونه All in one wp security & Firewall دارای قوانین و فایروال در سه سطح پایه، متوسط و پیشرفته است که می‌تواند بدون اختلال در عملکرد وب سایت شما، امنیت را به طور کامل تامین کند.

امکانات افزونه All in one WordPress Security

افزونه All in one wp security & Firewall یک افزونه امنیتی تمام عیار است که می‌تواند همه بخش‌های وب سایت شما را تحت پوشش خود قرار دهد. این افزونه کاملا رایگان است و به هیچ عنوان سرعت سایت وردپرسی را کاهش نمی‌دهد.

بهترین افزونه امنیتی وردپرس چیست؟

امنیت حساب کاربری

افزونه All In One WP Security می‌تواند تشخیص دهد که نام‌های کاربری مورد استفاده در سایت از حالت پیش‌فرض “admin” استفاده می‌کنند یا خیر و به راحتی می‌توانید نام‌های کاربری را به صورت دلخواه تغییر دهید.

اگر از حساب کاربری وردپرسی با نام کاربری و نام نمایشی یکسان استفاده می‌کنید، این کار هک شدن شما را تا 50 درصد آسان‌تر می‌کند، چرا که هکرها از قبل نام ورود شما را می‌دانند. افزونه All In One WP Security می‌تواند این مشکل امنیتی را تشخیص دهد و آن را بهبود بخشد.

هم چنین این افزونه می‌تواند میزان قدرت رمز عبور را تعیین کند.

یکی دیگر از قابلیت‌های این افزونه توقف شمارش کاربران است. بنابراین ربات‌ها نمی‌توانند اطلاعات کاربر را از طریق پیوند دائمی نویسنده کشف کنند.

امنیت ورود کاربران

با قابلیت Login Lockdown این افزونه می‌توانید از حملات ورود به سیستم جلوگیری کنید. با استفاده از تنظیمات پیکربندی می‌توانید تعیین کنید که کاربران با چه IP حق ورود به وب سایت را دارند. اگر شخصی یا رباتی برای ورود به سیستم تلاش‌های زیادی انجام دهد، توسط افزونه All In One WP Security بلاک یا قفل خواهد شد. هم چنین به عنوان سرپرست وب سایت می‌توانید لیست کاربران مسدود شده را مشاهده کنید تا در صورت لزوم دسترسی را برای آن‌ها آزاد کنید.

می‌توانید قابلیت خروج اجباری را در وب سایت فعال کنید. خروج اجباری تعیین می‌کند که هر کاربر چه مدت حق حضور در وب سایت را دارد. این قابلیت به وب سایت‌هایی که ترافیک بالایی دارند کمک شایانی می‌کند.

با این افزونه می‌توانید به اطلاعات هر کاربر نظیر تلاش‌های ناموفق، آدرس IP و زمان خروج، نگاهی ریزبینانه داشته باشید.

می‌توانید در لحظه بفهمید کدام کاربران در وب سایت آنلاین هستند.

این افزونه به شما امکان می‌دهد یک یا چند آدرس IP را در یک لیست سفید قرار دهید. افراد قرار گرفته در لیست سفید به صفحه ورود وردپرس دسترسی مستقیم خواهند داشت.

افزونه All In One WP Security می‌تواند قابلیت کد امنیتی گوگل را به فرم ورود وب سایت اضافه کند.

امنیت ثبت ‌نام کاربر

یکی از قابلیت‌های افزونه All In One WP Security تایید دستی حساب‌های کاربری است. با فعال کردن این قابلیت می‌توانید به صورت دستی تمامی ثبت نامی‌ها را بررسی کنید تا از ثبت نام حساب‌های کاربری هرزنامه یا ساختگی جلوگیری کنید.

می‌توانید قابلیت Honeypot را فعال کنید تا از ثبت نام ربات‌ها جلوگیری کنید.

امنیت پایگاه داده

با استفاده از افزونه All In One WP Security می‌توانید پیشوند wp را به هر پیشوند دلخواه دیگری تغییر دهید. هم چنین می‌توانید با یک کلیک از تمامی داده‌های دیتابیس به صورت خودکار پشتیبانی گیری کنید.

امنیت فایل‌های وب سایت

می‌توانید با غیرفعال کردن ویرایش فایل‌ها از ناحیه مدیریت وردپرس، از کد PHP خود محافظت کنید.

افزونه All In One WP Security می‌تواند تمام گزارشات ارسالی از طرف هاست را دریافت کند و آن‌ها را در یک منو نشان دهد. با این کار شما می‌توانید به سرعت از وجود مشکل در سرور خود مطلع شوید و آن را رفع کنید.

با این افزونه می‌توانید از دسترسی افراد به فایل‌های readme.html، License.txt و wp-config-sample.php در سایت وردپرس خود جلوگیری کنید.

پشتیبان‌گیری و بازیابی فایل‌های ضروری وردپرس

با افزونه All In One WP Security می‌توانید به راحتی از فایل‌های HTACCESS و WP-CONFIG.PHP پشتیبان‌گیری کنید تا در صورت خرابی فایل‌ها، با بازیابی دوباره آن‌ها مشکل سایت خود را رفع کنید.

هم چنین می‌توانید محتویات فایل‌های فعال WP-CONFIG.PHP و HTACCESS را از طریق داشبورد مدیریت کنید.

بهبود عملکرد فایروال

این افزونه این امکان را می‌دهد که به راحتی از طریق فایل htaccess. حفاظت فایروال زیادی را به سایت خود اضافه کنید. یک فایل htaccess قبل از هر کد دیگری در سایت توسط وب سرور پردازش خواهد شد. بنابراین فایروال قبل از این که اطلاعات سایت به سرقت برود، کدها یا اسکریپت‌های مخرب را متوقف می‌کند. به طور کلی افزونه All In One WP Security موارد زیر را در فایروال بهبود می‌بخشد:

  • فعال کردن مرکز کنترل دسترسی
  • فعال شدن سریع انتخاب تنظیمات فایروال اعم از پایه، متوسط و پیشرفته
  • ممنوع کردن فرستادن دیدگاه از راه پراکسی
  • قفل کردن دسترسی به پرونده‌ی  Debug Log
  • از کار انداختن ردیابی و رهگیری
  • جلوگیری از کدهای مخرب
  • ویژگی حفاظت از آسیب پذیری PingBack وردپرس
  • امکان جلوگیری از خزیدن ربات‌های جعلی گوگل در سایت
  • امکان جلوگیری از هات لینک شدن تصاویر. با این کار وب سایت‌های دیگر نمی‌توانند به طور مستقیم به تصاویر سایت شما لینک دهند
  • امکان افزودن قوانین سفارشی برای مسدود کردن دسترسی به منابع مختلف سایت

جلوگیری از حملات BRUTE FORCE

حملات بروت فورس، حملاتی هستند که به منظور دستیابی به رمز ورود صورت می‌گیرند. می‌توانید با فعال کردن گزینه پیشگیری از حملات بروت فورس در افزونه All In One WP Security از هک شدن جلوگیری کنید. در واقع این قابلیت بر پایه کوکی‌های سایت شما کار می‌کند و مانع از ورود ربات‌ها به سایت شما می‌شود.

امکان افزودن یک کپچای ساده ریاضی به فرم ورود به وردپرس برای مبارزه با حملاتbrute force.

امکان مخفی کردن صفحه ورود ادمین. آدرس صفحه ورود به وردپرس خود را تغییر نام دهید تا ربات‌ها و هکرها نتوانند به URL ورودی وردپرس دسترسی پیدا کنند. این ویژگی این امکان را می‌دهد صفحه ورود پیش فرض (wp-login.php) را به چیزی که دوست دارید، تغییر دهید.

امکان استفاده از Login Honeypot که به کاهش تلاش‌های brute force برای ورود به سیستم توسط ربات‌ها کمک می‌کند.

امنیت در برابر ارسال نظرات اسپم

فعال‌ترین آدرس‌های IP را که دائماً بیشترین نظرات هرزنامه را تولید می‌کنند نظارت کنید و فورا آن‌ها را با یک کلیک مسدود کنید.

یک کپچا به فرم نظر وردپرس خود اضافه کنید تا امنیت در برابر هرزنامه نظرات را افزایش دهید.

جلوگیری از کپی محتوای سایت

امکان غیرفعال کردن کلیک راست، انتخاب متن و گزینه کپی برای سایت. در واقع با این کار از به سرقت رفتن محتواهای تولید شده جلوگیری خواهید کرد.

پشتیبانی از بیشتر زبان‌ها

یکی دیگر از مزیت‌های افزونه All In One WP Security پشتیبانی از زبان فارسی است. این افزونه از زبان‌های زیر پشتیبانی می‌کند:

  • فارسی
  • انگلیسی
  • آلمانی
  • اسپانیایی
  • فرانسوی
  • مجاری
  • ایتالیایی
  • سوئدی
  • روسی
  • چینی
  • پرتغالی
  • برزیلی

شما کاربران عزیز می‌توانید برای دانلود این افزونه از سایت وردپرس از لینک زیر استفاده کنید:

افزونه All in one wp security & Firewall

اگر نیاز به خرید این افزونه با امکانات فارسی دارید، می توانید از این لینک استفاده کنید.

فائزه مختاری

نظرات



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *