شروع دوره جدید راه اندازی کسب و کار اینترنتی

اطلاعات بیشتر
ورود و ثبت نام

ستاره‌دار کردن مطالب وردپرس در گوگل

ستاره دار کردن مطالب وردپرس در گوگل

گوگل برای اینکه رقابتی بین سایت‌ها ایجاد کند از ابزارهای مختلفی استفاده می‌کند. تاکنون دیده‌اید که در هنگام جستجو برای موارد مختلف در کنار برخی سایت‌ها ستاره نمایش داده می‌شود؟ ممکن است بخواهید ستاره‌دار کردن مطالب در گوگل را برای سایت خود انجام دهید. کاربران زیادی با دیدن این ستاره‌ها به سمت آن وب سایت جذب می‌شوند و درنتیجه این کار باعث می‌شود که ترافیک سایت افزایش پیدا کند.

امروز قصد داریم نحوه افزودن ستاره به نتایج گوگل را به صورت کامل آموزش دهیم. به طور خلاصه با افزودن ستاره به نتایج گوگل درصد توجه و کلیک روی وب سایت در نتایج گوگل افزایش خواهد یافت و وب سایت در نتایج به صورت زیر نمایش داده خواهد شد.

اگر صاحب یک وب‌سایت وردپرس هستید جای نگرانی نیست. می‌توانید این کار را با استفاده از افزونه انجام دهید.

گوگل یک مرورگر بسیار مهم محسوب می‌شود که همواره تلاش می‌کند نتایج بهتری را برای کاربران نمایش دهد. برای این که کاربران بتوانند بهترین وب سایت را از بین نتایج گوگل تشخیص دهند باید پارامترهای مختلفی را در نظر داشته باشند که ستاره‌دار کردن هم جزء یکی از همین موارد است.

یعنی کاربران توسط این پارامتر تشخیص می‌دهند که به کدام صفحه بیشتر مراجعه کنند. این کار باعث می‌شود نرخ بازدید از سایت افزایش یابد و می‌توانید با استفاده از یک روش بسیار ساده بدون هیچ دردسری بازدید خود را افزایش و کسب و کار اینترنتی خود را گسترش دهید. این کار باعث می‌شود کاربران به وب سایت شما اعتماد کنند و از محصولات شما خرید می‌کنند.

آموزش ستاره‌دار کردن مطالب

اگر صاحب یک وب سایت وردپرسی هستید می‌توانید خیلی راحت با استفاده از افزونه این کار را انجام دهید و تنها به یک قطعه کد کوتاه در اینجا نیاز دارید. برای این کار افزونه wp-postratings را پیشنهاد می‌کنیم. این افزونه، یک افزونه حرفه‌ای برای انجام این کار است که می‌توانید آن را از مخزن وردپرس دریافت و یا از سایت وردپرس دانلود کنید.

این افزونه نتایج ستاره‌‌‌‌‌ای را بر اساس رأی کاربران سایت نمایش می‌‌‌‌‌دهد.

نصب افزونه wp-postratings

پس از این که این افزونه را نصب کردید در پنل مدیریتی یک گزینه تحت عنوان Ratings اضافه می‌شود که دارای سه گزینه می‌باشد. زمانی که روی Ratings کلیک کنید یک صفحه مانند زیر نمایش داده می‌شود که رأی کاربران را نشان می‌دهد.

مدیریت رتبه بندی‌‌‌‌‌ها

در قسمت بعدی و با کلیک روی گزینه Ratings Options می‌توانید نوع ستاره خود را انتخاب کنید و درجه‌بندی آن را مشخص کنید.

مشخص کردن نوع ستاره در افزونه wp-postratings

بعد از این که کمی اسکرول کنید در پایان می‌‌‌‌‌توانید مشخص کنید که هر ستاره‌‌‌‌‌ای چه امتیازی داشته باشد.

ارزشیابی ستاره‌‌‌‌‌ها

پس از نصب افزونه کافی است کد زیر را در قالب وب سایت خود قرار دهید.

کد کوتاه

نکته:

  • سعی کنید برای همه پست‌های وب سایت خود نتایج ستاره‌ای یکسانی را نمایش ندهید. منظور این است همه مطالب وب سایت رتبه ۵ ستاره‌ای نداشته باشند. چون ممکن است گوگل سایت شما را به‌عنوان متخلف شناسایی کند.
  • گوگل باید مشخص کند که سایت را به‌صورت ستاره‌ای در نتایج نمایش دهد یا نه! پس فقط باید صبر داشته باشید تا وب سایت به‌صورت ستاره‌ای در نتایج گوگل نمایان شود.

اگر نیاز به خرید این افزونه با امکانات فارسی دارید، می توانید از این لینک استفاده کنید.

فائزه مختاری

نظرات



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *