شروع دوره جدید راه اندازی کسب و کار اینترنتی

اطلاعات بیشتر
ورود و ثبت نام

چرا وردپرس را همیشه آپدیت نگه داریم؟

چرا وردپرس را همیشه آپدیت نگه داریم؟

چرا باید وردپرس خود را به آخرین نسخه به روز کنید؟ در این مقاله، توضیح خواهیم داد که چرا بسیار مهم است که همیشه از آخرین نسخه وردپرس استفاده کنید و هم چنین نشان دهیم که چگونه وردپرس را به درستی به روز کنید پس با ما همراه باشید.

وردپرس رایگان است و توسط تیمی از توسعه دهندگان ساخته شده است. با هر نسخه جدید، آن‌ها اشکالات را برطرف می‌کنند، ویژگی‌های جدید اضافه می‌کنند، عملکرد را بهبود می‌بخشند و ویژگی‌های موجود را افزایش می‌دهند تا با استانداردهای جدید صنعت به روز باشند. به عبارت دیگر، وقتی سایت وردپرس خود را به روز نکنید، امنیت وب سایت خود را به خطر می‌اندازید و ویژگی‌ها، پیشرفت‌های جدید را از دست می‌دهید.

مزیت به روز رسانی وردپرس به آخرین نسخه

1. امنیت و پایداری سایت با آپدیت وردپرس

امنیت یکی از مهم‌ترین دلایلی است که باعث می‌شود تا اقدام به دانلود آخرین نسخه وردپرس کنید. با توجه به محبوبیت وردپرس، هکرها همواره سعی می‌کنند تا با نفوذ به این سیستم مدیریت محتوا، تغییر کدهای آن و هک وردپرس، به سایت‌هایی که از این سیستم مدیریت محتوا استفاده می‌کنند، نفوذ و اقدام به سرقت اطلاعات کنند.

سیستم مدیریت محتوا وردپرس متن باز است و همه افراد می‌توانند به کدهای آن دسترسی داشته باشند، به همین دلیل هکرها به راحتی می‌توانند کدهای وردپرس را مطالعه کنند و آن‌ها را بشکنند. به دلیل همین مسئله همواره شاهد حملات هکری و آسیب پذیری‌های امنیتی مختلفی در هسته وردپرس هستیم و تیم برنامه‌نویسان وردپرس با توجه به روش‌های جدید هک، اقدام به رفع مشکل سیستم خود کرده و سعی می‌کنند تا آن را بهبود ببخشند.

اگر شما اقدام به دانلود وردپرس فارسی آخرین ورژن نکرده باشید، ممکن است با مشکلات امنیتی بسیار زیادی مواجه شوید و سایت شما آسیب پذیر باشد. هکرها به راحتی می‌توانند سایت‌هایی که از وردپرس قدیمی‌تر استفاده می‌کنند را شناسایی کنند و با روش‌های نفوذ موجود در این نسخه‌ها، به سایت قربانی حمله کنند. علاوه بر آن، باید توجه داشته باشید که به روز نگه داشتن قالب وردپرس سایت و نیز افزونه‌هایی که روی آن نصب کرده‌اید نیز در کاهش آسیب‌پذیری بسیار مؤثر هستند و هکرها نمی‌توانند دست به سرقت اطلاعات شما بزنند.

2. ویژگی‌های جدید در آپدیت وردپرس

وردپرس همواره با ارائه نسخه‌های جدید، ویژگی‌های تازه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با اضافه شدن ویژگی‌های جدید، شاهد امکانات مختلفی خواهیم بود که می‌تواند به کاربران کمک کند تا به شکل حرفه‌ای‌تری فرآیندهای گذشته را انجام دهند.

این نکته نه تنها در وردپرس بلکه در آپدیت قالب‌ها و افزونه وردپرس نیز صادق است. با هر به روز رسانی ویژگی‌های جدیدی از محصول در اختیار شما قرار می‌گیرد.

3. افزایش سرعت با به روز رسانی نسخه وردپرس

توسعه دهندگان وردپرس همیشه سعی می‌کنند تا سیستم خود را سریع‌تر از گذشته کنند. با هر به روز رسانی وردپرس و دانلود آخرین نسخه وردپرس شاهد افزایش سرعت و کارآیی در وردپرس هستیم.

4. رفع مشکلات وردپرس

هر برنامه‌ای که توسعه داده می‌شود، در طی مدت زمان استفاده با مشکلات مختلفی مواجه می‌شود. وردپرس نیز از این قاعده مستثنی نیست و شاهد مشکلات مختلفی در هر نسخه وردپرس هستیم. با بروز این مشکلات، جامعه وردپرس سعی می‌کند تا به سرعت آن را برطرف کنند و با ارائه یک به روز رسانی جدید، این مشکلات را از بین ببرند. اگر شما نیز با مشکل جدیدی مواجه شدید، می‌توانید با دانلود وردپرس فارسی آخرین ورژن مشکل خود را برطرف کنید.

آموزش دانلود آخرین نسخه وردپرس

برای آن که بتوانید آخرین نسخه وردپرس را دانلود کنید، لازم است تا وارد پیشخوان خود شوید. با ارائه نسخه جدید وردپرس برای شما پیامی ارسال خواهد شد که در آن از شما می‌خواهد، اقدام به بروزرسانی وردپرس کنید.

با کلیک بر روی دکمه لطفا به روز کنید، وارد صفحه آپدیت وردپرس خواهید شد.

صفحه آپدیت وردپرس

در این صفحه با کلیک بر روی دکمه بررسی دوباره، می‌توانید مشاهده کنید. که آیا نسخه جدیدی از سیستم مدیریت محتوا وردپرس وجود دارد یا خیر. اگر برای هسته اصلی وردپرس به روز رسانی جدیدی منتشر شده باشد. می‌توانید با کلیک بر روی دکمه اکنون به روز رسانی کن، اقدام به آپدیت سیستم مدیریت محتوا خود کنید.

نکته بسیار مهمی که پیش از دانلود آخرین نسخه وردپرس باید به آن توجه داشته باشید. پشتیبان‌گیری از اطلاعات است زیرا ممکن است در طی فرآیند به روز رسانی برخی از اطلاعات شما از دست برود.

پس از اتمام فرآیند به روز رسانی وردپرس و دانلود وردپرس فارسی آخرین ورژن شما از پیشخوان خارج شده و باید یک بار دیگر وارد پیشخوان خود شوید. پس از ورود دوباره به پیشخوان وردپرس سایت خود، می‌توانید به روز شدن سیستم مدیریت محتوا سایت خود را مشاهده کنید و از امکانات جدید آن بهره‌مند شوید.

جهت خرید افزونه و قالب‌های وردپرسی با تخفیف از این لینک می‌توانید استفاده کنید.

فائزه مختاری

نظرات



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *